Doptårtor till Ida

 


Vi hade turen att bli bjudna när några bekanta skulle döpa sin lilla dotter Ida. Jag hade redan fått beställningen på doptårtorna, så det blev en perfekt doppresent. Jag fick fria händer med dekorationerna, så inspirationen fick komma från att flickan brukar vara "tjejigt" klädd med mycket rosa.

Tårtan:
•  Sockerkaksbotten i långpanna
•  Hallongrädde
•  Dumlefluff

Dekorationer:
•  Mandelmassa färgad med grön pastafärg och rosa karamellfärg
•  Kristyr färgad med rosa karamellfärg
•  Silverkulor (strössel)
•  Rosa strösselkristaller




 










Kommentarer
Postat av: Carina

HAr aldrig sett någon som döpts till Carina på senare tid..Mycket fint. Och såklart...Dina tårtor är ju fantastiska...



Kanske skulle beställa student tårtor till Chrilla..4:e Juni...Red Hot Chilli peppers, Hårdrock...Det kan finnas inspiration att hämta..Vi får prata mer om det ifall Du kan??? Kram Carina

2010-01-27 @ 08:04:12
Postat av: Malin

Det är härligt med ett stadigt "fan" Carina! Blir alltid så glad av att läsa det du skriver! :D



Vi får kika lite på datumet där. Jag skulle väldigt, väldigt gärna vilja, men kruxet är ju att min älskade lillebror också tar studenten i år, så jag måste höra efter vilket datum det är innan jag vågar lova någonting. Vi får återkomma! :D



Ha det gott!

2010-01-31 @ 00:57:15
URL: http://malinbakar.blogg.se/
Postat av: Evelina

åh vilka jättefina tårtor!!! :)

2010-03-11 @ 14:33:10
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Malin

Tusen tack! :D

2010-03-16 @ 21:14:31
URL: http://malinbakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0