Födelsedagstårta



I torsdags firade vi nästan hela familjens födelsedagar - både min, mammas och pappas. Dock blev det inte en så pampig tårta som jag hade tänkt, utan pappa ville ha sin favoritmarängtårta istället. Det passade alldeles utmärkt eftersom jag också tycker att tårtan är supermumsig (och tidigare så har mamma inte delat med sig av receptet eftersom hon tycker att det är kul att kunna baka nåt gott som inte jag kan ;D) och dels så blev vi inte så många som skulle äta av den. Dessutom fick jag mer tid över att njuta av den fina dagen! :D (Njöt dock lite för länge, så det är sambon som ringlat choklad och lagt dig jordgubbarna, jag hade fullt upp med att få mig själv klar innan gästerna kom!)

Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Tårtan ser jättesmarrig ut.

2010-07-13 @ 08:59:12
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Malin :)



Du måste bara kolla in "Tårtsmulan" som jag länkar till från min blogg!

Kram Matilda

2010-07-28 @ 21:43:17
Postat av: Malin

Men du, vilka tårtor! Der ser man att jag har mycket kvar att lära! ;D Tusen tack för tipset, där kommer jag kika fler gånger! Ha det toppen på din ANDRA semester, själv ska jag njuta som tusan av min enda! ;)



Ha det gott!

2010-07-28 @ 22:36:10
URL: http://malinbakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0