Tårtor på gång...

                         

Nu känns det som att det är länge sen jag visade nån smaskig tårta här på bloggen, så därför tänkte jag lugna er läsare med att nu är det några på gång igen! Ska baka så pass mycket att sambon ringde till mamma och pappa för att låna deras campingkylskåp så att vi ska kunna ha maten någonstans (se bild). Han är väl rädd att behöva gå hungrig stackarn... ;D

Här har vi tårtorna som är på gång:

29/10 Figurtårta till barnkalas

7/11 Tårtdekoreringskurs som säkert bidrar med lite bilder hit

8/11 Farsdagstårta till pappa

13/11 18-årstårta till lillebrors fest (som blir stor, hur nu det har gått till? Kommer alltid vara lilla lillebror...)

15/11 18-årstårtor till lillebrors firande med släkten

21/11 Tårta till en kille som fyller tre år

29/11 Doptårta till en liten tjej

10/12 Bästa kompisen fyller 21 - och jag har fria händer med dekor! Undrar om hon vet vad hon lovat bort... ;)

?/12 Julfika hos oss, min favortitbjudning varje år eftersom jag brukar baka tills jag inte vill se en ugn igen! :D

Allt detta har vi alltså att se fram emot, även om bilderna kan komma med någon dags fördröjning eftersom jag inte gärna vill att mottagaren ska se tårtan på bloggen innan den hämtats.

Kommentarer
Postat av: Malin Bergström

Oj va roligt att ha en massa bakande att se fram emot! Jag återkommer med spänd förväntan :)

2009-10-27 @ 19:31:37
URL: http://tartkalas.blogspot.com/
Postat av: Carina

Nå´n gång igen ska JAG stå på den listan: "Att baka till carina..."



Jag har ju en student nästa år så kanske, kanske...

2009-10-28 @ 08:13:12
Postat av: Lillsnörpa

Vilken underbar blogg du har! Ska bli så kul att se mer bakande från dig!

Just nu har jag söta bakformar som du kan vinna i en tävling på min blogg...



Ha det Bra!

2009-11-26 @ 15:27:24
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0