Åter på bloggen!

                 


Efter ett juluppehåll som blev lite längre än tanken var så är jag nu tillbaka på bloggen. Jag kommer tyvärr inte att blogga lika frekvent som tidigare eftersom jag inte har lika mycket tårtbeställningar nu som i höstas, och heller inte lika mycket tid eftersom jag jobbar heltid nu. Det kommer dock att bli lite mer nya recept istället, eftersom jag fortfarande vill baka även under de perioder då det inte finns några tårtplaner.

Jag vill även tacka för alla fina kommentarer jag fått här på bloggen. Jag uppskattar dem väldigt mycket, och vill därför be om ursäkt för att jag inte besvarat dem den senaste tiden.

På bilden: förra årets "pepparkakshus", en bil (till min fordonstokige sambo) vars flak var fyllt med godis under hela julhelgen. Dekorerad med kristyr och mentos med mintsmak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0